Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Miért jó egy használt laptopra a MAR program? 2023-03-20 11:23:23 A fejlesztők egyértelmű célja, hogy a nem újonnan beszerzett gépek vásárlóit ellássák jogtiszta, megfizethető operációs rendszerekkel
Egy kis Windows történelem 2023-03-17 15:23:37 Az operációs rendszerek olyan programcsomagok, amik a számítógépek erőforrásainak optimális eloszlásáért és a szoftverek futtatásáért felelősek